Zakładki

piątek, 7 grudnia 2012

Stemple :)


Zgodnie z obietnicą, dzisiaj opiszę krok po kroku jak wykonać wzory na paznokciach za pomocą stempli :)
Osobiście posiadam zestaw z Essence :

po rozpakowaniu, macie w środku 1 płytkę z wzorami, gumowy stempel i skrobaczkę (ja ją już po pierwszym użyciu wyrzuciłam, bo strasznie rysowała mi płytkę - zastąpiłam ją zwykłą plastikową kartą ). Na zdjęciu widzicie jeszcze dwie dodatkowe płytki, również z Essence :)


Mam tylko 2 lakiery do stempli - biały i czarny matowy. Póki co tyle mi wystarcza, ale zobaczymy co będzie kiedyś. Moja uwaga - lakiery do stempli muszą być bardzo silnie napigmentowane - czyli gęste. Tak z ciekawości próbowałam Inglota, Miss selene itp. ale nic nie działa.



To teraz przejdźmy do malowania :)
1. nakładamy na pytkę dużą ilość lakieru:
2. zdejmujemy nadmiar plastikową kartą
3. odbijamy wzór na gumowym stemplu
4. odbijamy wzór na paznokciu.





I gotowe !!!!
wzorki możecie odbijać na obojętnie jakim lakierze, więc możliwości i pomysłów jest tysiące :)

Zapraszam do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz