Zakładki

wtorek, 15 stycznia 2013

Trądzik cz. 3

Czy ktoś słyszał o żyworódce pierzastej???
Przede wszystkim ma szersze zastosowanie niż aloes ;) Można używać (wewnętrznie i zewnętrznie) w formie okładów z liści, soku, soku konserwowanego spirytusem.Zawiera duże ilości witaminy C, mikro- i makro elementy tj.: mangan miedź, selen, glin, krzem, potas, wapń, żelazo. Roślina lecznicza działająca bakterio-, grzybobójczo. Wykazuje właściwości regenerujące, przeciwzapalne i immunostymulujące.
Zastosowanie Żyworódki Pierzastej:
  • angina, katar
  • zapalenie spojówek 
  • trudno gojące się rany
  • kurzajki, grzybice 
  • stany zapalne, stłuczenia
  • odleżyny, wrzody
  • swędzenie skóry
  • stabilizuje poziom cukru 
  • na zmęczone stopy
  • przykry zapach stóp
  • zgaga, przykry 
  • zapach z ust (mimo zadbanych zębów)
  • bóle głowy, bóle reumatyczne 
  • egzemy, obrzęki 
  • trądzik, liszaje
  • oparzenia, ukąszenia 
  • paradontoza, nadwrażliwe dziąsła
Przeciwwskazania:
Żyworódka do wewnątrz nie jest wskazana przy zawartości potasu we krwi w górnej granicy normy lub ponad!




O żyworódce opowiadał mi dziadek - miał stłuczone kolano ( a wiecie jak to jest u starszych ludzi) i na dwie noce przyłożył sobie taką papkę z żyworódki. Cud!!! kolano przestało boleć :)

Ja znalazłam zastosowanie na trądzik :) Póki co stosuję żyworódkę przez równe 12 dni. Dzień w dzień, rano i wieczorem, przemywam skórę tonikiem - sok z żyworódki plus spirytus.
Ja zkupiłam ten - http://www.sklep.kuzdrowiu.pl/sok-z-zyworodki-pierzastej-250-ml-p-53.html. Na dzień dzisiejszy mogę Wam powiedzieć, że wysusza on pryszcze i zapobiega powstawaniu nowych. Jeśli chodzi o konkretne i dokładne spostrzeżenia to podzielę się nimi z Wami po miesięcznym użytkowaniu :)
Dodam jeszcze, że dostałam od mojego dziadka i od koleżanki odszczepki więc w domu mam małą hodowlę :)

A ktoś z Was używał kiedyś żyworódki pierzastej??

Zapraszam do komentowania :)

2 komentarze:

  1. ciekawe czy działa... trochę droga ta butla:P ale może rzeczywiście daje efekty?

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt, jest drogo. Ale żeby uzyskać sok z żyworódki rośli musi mieć minimum 1 rok, więc trzeba troszkę poczekać. Inne jest to, że istnieje jeszcze meksykańska odmiana, która ma znacznie więcej witamin, ale przez to jest o wiele trudniejsza w hodowli.

    OdpowiedzUsuń