Zakładki

piątek, 16 listopada 2012

Olejek z drzewa herbacianego

Olejek z drzewa herbacianego, ze względu na swoje właściwości przeciwbakteryjne i przeciwwirusowe, jest bardzo pomocny przy wielu dolegliwościach np. grzybica stóp lub paznokci, trądzik, łupież, kaszel, katar.


 Krótka charakterystyka:
- zapach - baaardzo duszący, ja go nie lubię :/
- konsystencja - płynna, klarowna
- kolor - bezbarwny





Osobiście używałam go do jednego celu - trądzik
Używałam go bezpośrednio na skórę, NICZYM NIE ROZCIEŃCZAŁAM! Wiem że niektóre osoby mogą dostać uczulenia po nałożeniu samego olejku  na skórę, dlatego przed wysmarowaniem się nim, trzeba sprawdzić na małym fragmencie :) Ja mam bardzo, ale to bardzo wrażliwą skórę, a u mnie nie wystąpiły żadne zmiany alergiczne :)  Jaki rezultat? pryszcz na drugi dzień zamienia się w strupek - olejek błyskawicznie go wysuszył :)

Bardzo gorąco polecam ten produkt :) Jeśli macie dość ciągłej walki z pryszczami, albo potrzebujecie czegoś natychmiastowego i skutecznego to poleca Wam ten olejek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz