Zakładki

wtorek, 20 listopada 2012

Niebieskie

Dziewczyny, nie przepraszam za jakość zdjęcia bo celowo zrobiłam to z mocnym fleszem. Spójrzcie jak czarny lakier dziwnie popękał :)
Niebieski  lakier który użyłam to Rimmel 6o seconds nr 840 blue eyed girl, a ten wzorek został wykonany mazakiem do paznokci Nail Artist fine art pen firmy Kiss ( ja zestaw - bo mam kolor biały i czarny - kupiłam w USA, ale możecie go również zamówić przez internet. Widziałam je na eBay, Amazon i stronie kissusa.com)






Lakier z Rimmela bardzo dobrze się trzyma - ok 5 dni. Natomiast co do tego pisaka - NIE POLECAM!!! Jak widzicie na zdjęciu ( które zostało wykonane zaraz po pomalowaniu) czarny kolor dziwnie popękał. Efekt na początku był nawet fajny, bo dodatkowo okazało się, że nie jest to kolor czystej czerni, ale można zauważyć srebrne drobinki. Jednakże nałożeniu utwardzacza, wszystko zaczęło odpadać, dlatego też musiałam poprawić te "ząbki" czarnym lakierem do zdobień i jeszcze raz przemalować utwardzaczem.
Tak jak wspomniałam - NIE POLECAM TEGO PISAKA - jedyny plus jaki tutaj zauważyłam to wygoda w malowaniu. Standardowe pędzle do zdobień są miękkie i nie da się wykonać wszystkiego tak precyzyjnie jakbyśmy chciały.
Cena takiego mazaka na eBay to 14 dolarów.

Zapraszam do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz