Zakładki

piątek, 30 listopada 2012

Gazeta

Dzisiaj coś nietypowego :)
Bardzo dużo osób pyta mnie jak zrobić takie paznokcie. Rzecz banalna :) Potrzebny nam jest lakier - w moim przypadku jest to Inglot nr 874, gazeta i coś z procentem ;)
Moje rady:
1. Używajcie jasnego koloru lakieru, żeby odbijany druk był dobrze widoczny
2. Zanim zaczniecie przykładać gazetę lakier musi BAAAAAAARDZO DOBRZE wyschnąć. Kiedyś zrobiłam wszystko za szybko i pomimo wrażenia że już wszystko było suche, gazeta zaczęła delikatnie przywierać do płytki.
2. Gazeta, którą będziecie używały i cięły na małe kawałeczki, MUSI mieć literki z dwóch stron. Zauważyłam że, np jeśli macie literki po jednej stronie, a obrazek po drugiej, odbicie na paznokciu jest gorszej jakości lub druk wcale się nie odbija.
3. To coś z procentem to wódka. Ja próbowałam już różnych tych co miałam akurat w domu, jednak najlepszy okazał się po prostu spirytus salicylowy - odbicie bardzo wyraźne i szybkie do zrobienia
4. Na końcu TRZEBA  pomalować utwardzaczem bo inaczej druk się zetrze


Krok po kroku:
1. malujemy paznokcie odżywką wedle uznania
2. malujemy wybranym przez siebie lakierem
3. Po DOKŁADNYM WYSUSZENIU możemy przystąpić do odbijania druku:
   - tniemy gazetę na małe kawałki
   - nalewamy spirytusu do kieliszka
   - maczamy gazetę w kieliszku i przykładamy do paznokcia lekko przyciskając na kilka sekund
   -  zdejmujemy gazetę
   -  malujemy utwardzaczem

I gotowe!!!!!!!!!!!!!




Zapraszam do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz