Zakładki

niedziela, 3 marca 2013

Rezultaty po srebrze koloidalnym


Hej dziewczyny :)
dzisiaj kolejne cudo do walki z trądzikiem - SREBRO KOLOIDALNE




Może zacznę od wyglądu  :
- substancja lekko oleista
- bez zapachu
- koloru żółtego
- nie wiem jaki ma smak, nie próbowałam, choć może być bez problemu stosowane  jako środek doustny



Stosowałam to przez miesiąc po zakończeniu kuracji biotyną. Jak widzicie na etykiecie, jesteśmy zapewniani o wysoce skutecznym działaniu srebra:

Jakie są moje obserwacje:
- nie powoduje podrażnień – ma działanie łagodzące. Moja skóra, która miała tendencje do zaogniania na brodzie i  przy skrzydełkach nosa, w końcu nabrała normalnego koloru
- skóra nie przetłuszcza się tak bardzo – a miała do tego tendencje w okolicy T
- skóra jest gładka – w okolicy nosa znajduje się zwykle bardzo dużo wągrów, które „wystają” nad powierzchnią naskórka, przez co skóra jest taka chropowata. Po użyciu srebra skóra jest gładziutka pod palcami.
MINUS
wysusza mi troszkę skórę – tworzy się kilka suchych skórek, które nie wyglądają zbyt estetycznie gdy np.  nałożymy podkład.


Ja kupiłam 2 butelki za ok. 80 zł (moje butelki mają po 500 ml). Możecie to kupić w każdej aptece

Ktoś z Was używał srebra koloidalnego?


2 komentarze:

  1. wspomaga eliminacje zaskórników:P? czy tylko stają sie płytsze? Warte jest wydania pieniędzy?

    OdpowiedzUsuń
  2. wągry tylko stają się płytsze - nie eliminuje ich :/
    Natomiast czy warte wydania pieniędzy - ja uważam że to zależy od skóry każdej z nas.
    Jeśli masz trądzik i to bardzo duży, nie warto kupować bo aż tak super poprawy nie ma.
    Natomiast jeśli sporadycznie powstają Ci wypryski lub są one w niewielkiej ilości to jak najbardziej polecam. Dodatkowo można wtedy użyć olejku pichtowego w te "wągrowe miejsca"
    :)

    OdpowiedzUsuń